Personal, Resurse Umane și Salarizare
Redactarea contractelor individuale de muncă;
Recomandări privind clauzele contractuale;
Întocmirea dosarului de angajare (copii după documentele personale ale angajatului, inclusiv redactarea scrisorii de informare a angajatului privind clauzele contractuale);
Redactarea şi înregistrarea actelor privind modificarea sau încetarea contractului de muncă (acte adiționale, decizii, etc);
Depunerea electronică a registrului salariaților – REVISAL;
Întocmirea și depunerea documentelor privind subvenții AJOFM;
Întocmirea şi depunerea on-line a declaraţiei 112;
Întocmirea și depunerea dosarelor de recuperare a sumelor privind concediile și îndemnizațiile sociale de sănătate;
Întocmirea ordinelor de plată pentru impozite.
Întocmirea diverselor documente necesare angajaţilor (adeverinţe de salariat pentru sănătate, adeverințe privind vechimea în muncă, adeverințe de salariat pentru orice situații, etc.);
Asistență privind întocmirea Regulamentului de ordine interioară în funcție de specificul activității clientului;
Asistență privind întocmirea fișelor de post pentru salariați.
Întocmirea lunară a statului de salarii pe baza pontajelor întocmite de client;